Предучилишна програма

Возраст на ученици

Учениците на возраст од 3 до 5 години можат да аплицираат за нашите предучилишни програми

Што е IB PYP програма за рано учење? 

 

Меѓународната програма за рано учење (IB) (EYP) е рамка на наставна програма наменета за ученици на возраст од 3 до 5 години. Тоа е програма заснована на истражување која се фокусира на развивање на критичкото размислување на учениците, меѓукултурното разбирање и чувството за развивање на меѓународен начин на размислување EYP е изграден на рамка од шест трансдисциплинарни теми кои обезбедуваат контекст за учење. Овие теми се: Кои сме, Каде сме во местото и времето, Како се изразуваме себеси, Како функционира светот, Како се организираме и Споделување на планетата. Овие теми се дизајнирани да бидат релевантни за животот на учениците и да обезбедат врска помеѓу предметите. Наставната програма за рано учење се заснова на верувањето дека учениците најдобро учат кога се активно вклучени во процесот на учење. Програмата е дизајнирана да биде флексибилна и приспособлива, овозможувајќи им на наставниците да ги приспособат своите наставни методи на потребите на нивните ученици. EYP користи разновидни наставни методи, вклучувајќи учење базирано на истражување, практични активности и решавање на проблеми во реалниот свет. EYP, исто така, става силен акцент на развојот на целата индивидуа. Програмата вклучува социјален, емоционален, физички и јазичен развој, како и академско учење. Овој холистички пристап им помага на учениците да развијат важни животни вештини како што се комуникација, соработка и решавање проблеми. Понудена е од овластени IB World Schools и континуирано се прегледува и подобрува за да се обезбеди нејзината релевантност и ефективност. Исто така, ставен е силен акцент на развојот на јазикот и писменоста, како и на математиката и науката. Програмата за рано учење обезбедува можности за учениците да истражуваат и експериментираат со бројки, форми, обрасци и мерење и да го развијат своето разбирање за светот околу нив. Програмата за рано учење е дизајнирана да биде соодветна транзиција од Програмата за рано учење кон програмата за основно образование, додека учениците напредуваат на следното ниво на образование.

Наставниците во предучилишната програма ги стимулираат учениците низ спонтани и реципрочни интеракции. Тие се повисоко рангирани, повеќе координирани и со поголемо внимание : Станува збор за четири годишни деца и нивните карактери само што почнуваат да се развиваат. Четири годишните ученици почнуваат да развиваат чувство за хумор во коешто ќе уживаат преку кажувањето на шеги. Ова е периодот кога тие се запознаваат со нивните невидливи пријатели како и со замислени игри. Тие исто така ќе започнат да кажуваат ‘мали’ лаги во насока да се заштитат од влегување во неволја. Бидете подготвени за множество од мали тестови, ќе започнат да кажуваат и да прават работи само за да го задржат вашето внимание. Исто така впечатливо за оваа годишна група е тоа дека се наметнуваат себеси, поставувајќи се себеси како мали шефови. Играта станува омилено поминување на времето. Се разбира, секогаш е важно да се разбере дека децата се развиваат во различни фази.

Во нашата предучилишна програма, нудиме интегриран пристап со реални животни содржини, значајни искуства и можности за учење. Учењето преку истражување се одвива во мали групи со независни искуства. Ние силно веруваме дека се што училиштето може да направи и треба да направи за неговите ученици е да ја развие нивната способност за мислење.

Нашите области за развивање вклучуваат

Јазично описменување
  • Распознавање на звуци и симболи
  • Фонетика
  • Поезија
  • Слушање и разбирање
  • Вид на зборови

Наука

  • Наука за животот
  • Наука за земјата
  • Физика
Физичка едукација
  • Внатрешни и надворешни физички активности дизајнирани за нивна возраст
  • Вештина на пишување
  • Координација

Mатематичко мислење и концепти

  • Математички операции – собирање и одземање
  • Сортирање, моделирање, графики, проценка, нарачка и споредба
  • Едноставни дропки
  • Геометрија
  • Претставување на време
  • Вредности
  • Мерења


Социјални науки

  • Светот околу нас
  • Тековни настани
  • Мулти генерациски настани
  • Културна разновидност

 

Цели за 5 годишни деца

Основни моторни вештини

  • Одење на прсти и пета до пета
  • Скокање на јаже
  • Скокање на две нозе
  • Фаќање топка
  • Зголемена брзина


Когнитивни вештини

  • Распознава имиња, бои и основни форми
  • Ги знае сите букви од азбуката и ги изговара
  • Го изговара своето име, адреса и телефонски број
  • Разбира основни концепти на пишување (зборови лево кон десно, од горе надолу)
  • Знае дека приказните имаат почеток, средина и крај
  • Брои групи до 10 предмети и изговара броеви до 20
  • Може да се фокусира на една активност 15 минути и може да сработи кратки проекти

 

Моторни вештини

  • Покажува доминација на рака (користејќи една рака повеќе од друга)
  • Користи зафат за да држи пенкало (два прста и палец)
  • Користи ножици за да исече основни форми, може да исече права линија
  • Лесно користи вилушка, лажица и нож
  • Знае да се избрише и измие по користење на тоалет

Јазични вештини

  • Користи зборови за да се докаже помеѓу луѓе (често го користи зборот “бидејќи”)
  • Користи множина, заменки и времиња точно
  • Раскажува приказни, шеги и гатанки
  • Користи јазик да разговара околу спротивностите и споредува нешта (“Овие црвени чевли се помодерни од сините”)
  • Следи едноставни повеќе чекори