ОДДЕЛЕНСКА НАСТАВА
Возраст на ученици
PYP (Primary Years Programme) соодветствува на националната програма за ученици од одделенска настава, oдносно од прво до петто одделение
Мисијата на Меѓународното училиште Максимилијан е да создраде генерации од ученици кои постојано ќе се обидуваат да го подобрат светот преку знаење, истражување и размислување. Нашето училиште е посветено на промовирање на заедница на независни ученици кои се свесни за нивната улога и одговорности во модерниот свет.
Визијата на нашето основно училиште е да го балансира стекнувањето на основни знаења и вештини, да инспирира страст за доживотно учење преку еднакви можности за учење за сите со негување на духот на внимателност, љубопитност и глобална перспектива. Со цел да се постигне оваа рамнотежа, учениците се дел од холистичка програма која промовира истражување, критичко размислување, комуникација и отворен ум.
Истражувачи
Тие ја развиваат својата природна љубопитност. Тие се стекнуваат со вештини потребни за спроведување на истражување и истражување и покажуваат независност во учењето.
Полни со знаење
Тие истражуваат концепти, идеи и прашања кои имаат локално и глобално значење.
Мислители
Тие практикуваат иницијатива во примената на вештините за размислување критички и креативно за да препознаат и да им пристапат на сложените проблеми и да донесуваат аргументирани, етички одлуки.
Комуникатори
Тие разбираат и изразуваат идеи и информации самоуверено и креативно на повеќе од еден јазик и на различни начини на комуникација.
Принципиелни
Тие дејствуваат со интегритет и чесност, со силно чувство за правичност, праведност и почитување на достоинството на поединецот, групите и заедниците.
Ученици со отворен ум
Тие ги разбираат и ги ценат своите култури и лични истории и се отворени за перспективите, вредностите и традициите на другите поединци и заедници.
Грижливи
Тие покажуваат емпатија, сочувство и почит кон потребите и чувствата на другите.
Преземачи на ризик
На непознатите ситуации и неизвесноста им приоѓаат храбро и промислено и имаат независност на духот да истражуваат нови улоги, идеи и стратегии.
Избалансирани
Тие ја разбираат важноста на интелектуалната, физичката и емоционалната рамнотежа за да постигнат лична благосостојба за себе и за другите.
Во Меѓународното училиште Максимилијан, ние сме посветени да им обезбедиме на нашите млади ученици холистичко образование што ги надминува границите на традиционалните предмети. Нашата програма за истражување на основните години (PYP) е дизајнирана околу шест трансдисциплинарни теми кои го формираат јадрото на нашата наставна програма. Овие теми служат како фокусни точки за истражување и учење, дозволувајќи им на нашите студенти да направат значајни врски меѓу различни теми. Шесте трансдисциплинарни теми вклучуваат:
- Кои сме ние: Оваа тема ги охрабрува учениците да ја истражуваат природата на себе и на другите, поттикнувајќи го разбирањето на идентитетот, верувањата и вредностите.
- Каде сме во просторот и времето: Учениците истражуваат во историјата и географијата, истражувајќи ја меѓусебната поврзаност на поединците и општествата низ времето и просторот.
- Како се изразуваме: Креативноста и изразувањето се во срцето на оваа тема, промовирајќи истражување на различни форми на комуникација и уметничко изразување.
- Како функционира светот: науката и природниот свет заземаат централно место додека студентите ја истражуваат меѓусебната поврзаност на луѓето и животната средина.
- Како се организираме: Во оваа тема, студентите ги истражуваат општествените структури, управувањето и системите, добивајќи увид во сложеноста на човековата организација.
- Споделување на планетата: Оваа тема се фокусира на одржливоста, охрабрувајќи ги учениците да ја разберат одговорноста што сите ја делиме во грижата за нашата планета и нејзините ресурси.
Преку овие трансдисциплинарни теми, нашите ученици се вклучуваат во искуства за учење базирани на испитување кои поттикнуваат критичко размислување, креативност и глобална перспектива. Ние веруваме дека со истражување на овие теми, нашите ученииц развиваат подлабоко разбирање на светот и нивното место во него, подготвувајќи ги да станат активни, одговорни и информирани глобални граѓани.
Во Меѓународното училиште Максимилијан, сме посветени да обезбедиме безбедна, инклузивна средина за учење за нашите ученици. Училишните политики се дизајнирани да гарантираат дека сите членови на нашата заедница ги разбираат и се придржуваат до принципите и насоките што го регулираат нашето училиште. Овие политики се споделуваат со сите родители во нашата училишна заедница за да се промовира транспарентноста и соработката. Подолу, ќе најдете преглед на нашите училишни политики за PYP:
- Политика за прием: Нашата политика за прием ги опишува критериумите и процедурите за запишување ученици, обезбедувајќи фер и транспарентен процес.
- Политика за присуство и точност: Ја нагласуваме важноста од редовно присуство и точност за да се максимизираат искуствата за учење на учениците.
- Политика против малтретирање и вознемирување: Имаме пристап на нулта толеранција кон малтретирањето и вознемирувањето, со јасни насоки за превенција и интервенција.
- Политика за заштита на децата: Безбедноста и благосостојбата на нашите ученици се најважни. Оваа политика ја опишува нашата посветеност за заштита на децата и процедурите што се во сила за да се одговори на грижите.
- Наставна политика: Нашата политика за наставна програма обезбедува преглед на нашиот образовен пристап, вклучувајќи го и нашето придржување до рамката IB PYP и Програмата за истражување.
- Политика за оценување: Ние веруваме во правични и автентични практики за оценување кои го поддржуваат растот на учениците. Оваа политика ги прикажува нашите методи и принципи за оценување.
- Политика за домашни задачи: Домашните задачи се доделуваат за да се зајакне образовниот прицес. Нашата политика поставува насоки за очекувањата за домашните задачи.
- Јазична политика: Ние сме повеќејазично училиште, а нашата јазична политика го детализира нашиот пристап кон изучување на јазиците.
- Политика за инклузија и посебни образовни потреби (ПП): Ние сме посветени на инклузивно образование. Оваа политика ја објаснува нашата поддршка за ученици со различни образовни потреби.
- Политика за безбедност: Благосостојбата на нашите ученици и персонал е најважна. Оваа политика се однесува на протоколите за здравје и безбедност во нашето училиште.
- Политика за училишни униформи: МУ Максимилијан е училиште познато по својата уникатна училишна униформа. Со тоа промовираме единствненост кај нашите ученици.
- Политика за дисциплина и однесување: Оваа политика го опишува нашиот пристап кон промовирање позитивно однесување и решавање на дисциплински прашања.
- Политика за приватност: Ние сме посветени на заштита на приватноста на нашите ученици и нивните семејства. Оваа политика објаснува како постапуваме со личните информации.
- Политика за комуникација: Отворената и ефективна комуникација е од суштинско значење. Нашата политика опишува како ги информираме родителите за училишните работи.
- Политика за ангажман во заедницата: Го охрабруваме учеството на родителите и ангажманот на заедницата. Оваа политика промовира соработка и учество.
Имајте предвид дека овие политики редовно се прегледуваат и ажурираат за да ги одразуваат најдобрите практики и потребите кои се развиваат. Го цениме партнерството помеѓу нашето училиште и родителите и сме посветени на одржување на безбедна и збогатена образовна средина за сите наши ученици. Ако имате какви било прашања или грижи во врска со овие политики, слободно контактирајте со нас за дополнително појаснување или помош.
Mission Statement from the IB
The International Baccalaureate aims to develop inquiring, knowledgeable and caring young people who help to create a better and more peaceful world through intercultural understanding and respect. To this end the organization works with schools, governments and international organizations to develop challenging programmes of international education and rigorous assessment. These programmes encourage students across the world to become active, compassionate and lifelong learners who understand that other people, with their differences, can also be right.
Нивоа:
- Ниво 1 – возраст на учениците: 5,5 - 6 години
- Ниво 2 – возраст на учениците: 6 - 7 години
- Ниво 3 – возраст на учениците: 7 - 8 години
- Ниво 4 – возраст на учениците: 8 - 9 години
- Ниво 5 – возраст на учениците: 9 - 10 години
Основното училиште „Максимилијан“ го следи меѓународниот образовен систем со соодветен училишен распоред. Покрај тоа, нашите ученици следат проширена наставна програма, која ја користиме за да ги охрабриме надарените ученици, да обезбедиме напредни часови по англиски јазик од прво одделение и проектни активност од областа на дигиталните медиуми и ИТ.
Меѓународната програма PYP е програма наменета за ученици на возраст од 3 до 12 години.
PYP е изградена на рамка од шест трансдисциплинарни теми кои обезбедуваат контекст за учење.
Трансдисциплинарни теми: 1. Кои сме ние?
2. Каде сме во просторот и времето?
3. Како се изразуваме?
4. Како функционира светот?
5. Како се организираме?
6. Споделување на планетата.
Овие теми се креирани да бидат релевантни за животот на учениците и да обезбедат врска помеѓу предметите.
Наставната програма PYP се заснова на верувањето дека учениците најдобро учат кога се активно вклучени во процесот на учење. Програмата е дизајнирана да биде флексибилна и приспособлива, овозможувајќи им на наставниците да ги приспособат своите упатства на потребите на нивните ученици. PYP користи различни методи на настава, вклучувајќи учење базирано на испитување, практични активности и решавање на проблеми во реалниот свет.
PYP, исто така, става силен акцент на развојот на целото дете. Програмата вклучува социјален, емоционален, физички и јазичен развој, како и академско учење. Овој холистички пристап им помага на учениците да развијат важни животни вештини како што се комуникација, соработка и решавање проблеми.
PYP кулминира со изложбата PYP, која е трансдисциплинарен проект предводен од ученици кој им овозможува на учениците да го покажат своето разбирање за шесте трансдисциплинарни теми и суштинските елементи на PYP.
PYP е препознаена како висококвалитетна програма која ги подготвува учениците за успех во модерниот свет. Понуден е од овластени IB World Schools и континуирано се евалуира за да се обезбеди неговата релевантност и ефективност.
Одделенија во Primary Years Programme (PYP):
- Прво одделение - возраст на учениците: 5,5 до 6 години
- Второ одделение - возраст на учениците: 6.5- 7 години
- Трето одделение - возраст на учениците: 7.5- 8 years
- Четрто одделение - возраст на учениците: 8.5- 9 years
- Петто одделение - возраст на учениците: 9.5- 10 години
За повеќе информации за програмите посетете ја официјалната веб страна на IB: www.ibo.org.
IB учениците се стремат да бидат:
– Полни со знаења
– Мислители
– Комуникатори
– Принципиелни
– Ученици со отворен ум
– Грижливи
– Преземачи на ризик
– Избалансирани
– Рефлективни
Учењето во IB училиште создава генерации на ученици кои се меѓународно препознаени. ИБ ученикот е фокусиран на сопствените знаења. Програмата е обликувана според индивидуалните атрибути на секој ученик. Фокусирајќи се на основните образовни аспекти, програмата помага да се создадат ученици со отворен ум кои се стремат да имаат поширока перспектива во животот. Покрај тоа, програмата поттикнува постојан ангажман на учениците правејќи ги прашувачи и мислители.
Профилот на IB ученик претставува 10 атрибути вреднувани од IB World Schools. Ние веруваме дека овие атрибути, и други слични на нив, можат да им помогнат на поединците и групите да станат одговорни членови на локалните, националните и глобалните заедници.
ПРЕДМЕТИ
Преку основните предмети, учениците добиваат целосно образование што создава желба за учење, гради силна база на општото знаење и им дава можност на учениците да постигнат сет на вештини што ќе ги носат низ сите нивни образовни патувања и на крајот да бидат продуктивни и вреднувани граѓани во заедницата. Меѓу-културниот пристап се користи за да се покаже врската помеѓу стекнатото знаење и концептите од секојдневниот живот и да се создаде разбирање дека темите кои се изучуваат не можат да се набљудуваат изолирано од контекстот. Учениците се охрабруваат да истражуваат, да бараат решенија, да размислуваат критички и да ги развијат комуникациските вештини
Предметот Англиски јазик им овозможува на учениците да комуницираат самоуверено и ефикасно и да развиваат критички вештини за да одговорат на низа информации и текстови со разбирање и уживање.
Нашата наставна програма по Англиски јазик го охрабрува доживотниот ентузијазам за читање, пишување и говорна комуникација. Учениците развиваат јазични компетенции по англиски јазик за различни цели.
Насаставната програма е изработена како програма за Англиски јазик како прв јазик и може да се користи во секој културен контекст.
Што ќе научат учениците?
Учениците развиваат вештини и разбирање во четири области: читање, пишување, зборување и слушање. Тие ќе научат како ефективно да комуницираат и да одговорат на низа информации и текстови и тоа:
- да станат сигурни во комуникацијата, способни ефикасно да ги применуваат сите четири компоненти на јазикот во секојдневни ситуации;
- да се гледаат себеси како читатели, развивајќи ја љубовта кон читањето низ различни четива;
- да се гледаат себеси како писатели, користејќи го пишаниот збор јасно и креативно во различни жанрови.
Предметот Англиска литература е воведен во нашиот силабус уште во првите години на образованието. Веруваме дека само на тој начин секое дете добива можност да ја развие љубовта кон книгите.
Со вметнување на предметот Англиска литература во силабусот, учениците почнуваат да читаат книги на рана возраст како на училиште така и дома.
Училиштето има клубови за читање книги каде учениците поминуваат неколку часа во тивка средина со други ученици и уживаат во книгите.
Започнувајќи од второ одделение, учениците избираат странски јазик кој ќе го изучуваат и тоа: германски или француски.
Силабусот по предметот Математика проучува пет предметни области: геоетрија, мерење, управување со податоци и решавање задачи. Овој силабус се фокусира на принципи, системи, функции и врски каде учениците го применуваат стекнатото знаење и развиваат детално разбирање на предметот.
Училиштето верува дека со ставање акцент на математиката во првите години од образованието, секој ученик почнува да развива логичко размислување и независно решавање задачи.
Што ќе научат учениците?
Учениците развиваат холистичко разбирање по предметот, фокусирајќи се на основните принципи, обрасци, системи, функции и односи. Тие ќе станат математички компетентни со што можат да го применат знаењето во секојдневни ситуации.
„Математичко размислување и работење“, единствена карактеристика на нашата наставна програма која ги охрабрува учениците да ги споделат своите решенија со други, да дискутираат идеи и бараат докази што ги потврдуваат нивните претпоставки и решенија. Кога учениците размислуваат и работат математички, тие активно се обидуваат да најдат смисла за идеите и да создадат релевантни врски помеѓу различни факти, постапки и концепти. Ова укажува на повисоко ниво на размислување што им помага на учениците да го гледаат светотот низ призмата на математиката.
Предметот основи на работа со компјутер се воведува во нашата програма од прво одделение.
На овој час учениците уште од најмала возраст се сретнуваат со компјутерот и имаат можност да научат како да користат одредени апликации соодветно на нивната возраст. Тие ги учат основите на програмирање, користење на Word документи, подготвување на презентации и слично.
Програмата за предметот природни науки покрива четири области: научно истражување, биологија, хемија и физика. Научните истражувања се базираат на собирање идеи, информации, евалуирање докази, плаирање и анализирање на податоци. Подигање на свеста за околината и историја на природните науки се исто така дел од програмата.
Со слушање на овој предмет, секој ученик ја развива љубовта кон природата и околината. Во нашето училиште создадовме научна околина каде учениците можат да ја откријат убавината на природните науки низ призмата на експериметите и непосредниот контакт со природата.
Часовите по природни науки се состојат од теоретски и практичен дел. Преку теоретскиот дел, учениците ги учат најважните информации за разбирање на темата, додека преку практичниот дел тие добиваат шанса да го видат она што го изучувале.
Што ќе научат учениците?
Учениците ќе научат да размислуваат како “мали научници„ и ќе развиваат практични вештини со знаење и разбирање, што е од витално значење за објаснување на светот околу нас. Подигнување на свесноста на учениците за науката во светот околу нив го развива нивното чувство дека „науката е дел од мене“, помагајќи им да се поврзат со оваа тема.
Овој пристап им обезбедува знаења и вештини што им се потребни за да се истакнат во науката во подоцнежните фази на образованието и да направат информиран избор, вклучително и разгледување на прашања за одржливост и соочување со предизвиците со кои се соочува нашата околина.
Како се учи програмата?
Оваа наставна програма опфаќа шест главни области на кои се работи интегрирано како би се постигнал холистички пристап и тоа:
- Биологија – живи суштества и нивна интеракција.
- Хемија – проучување на материјата.
- Физика – интеракција на материјата и енергијата.
- Земјата и вселената – планетата Земја, Сончев систем.
- Научно размислување и работа – развива разбирање и вештини за научни модели и претстави, научно истражување и практична работа.
- Наука во контекст – им помага на наставниците да ја прикажат релевантноста на науката и холистичкиот пристап.
За време на часот по спорт, учениците одат во спортскиот ценар кој се наоѓа во близина на училиштето, каде самите избираат некои од активностите кои ги нуди центарот.