Logo Loading

Enter your keyword

post

}

Гимназиско образование 1- меѓународна програма (14-16 години)

Oваа програма е наменета за ученици од 14 до 16 годишна возраст. Учениците имаат можност да ги искористат поволностите од широката понуда на оваа наставна програма со признавање на резултатите на положените испити по најмалку седум предмети, вклучувајќи два јазика и еден предмет од секоја од останатите предметни групи.

21230804_500861953608147_7419118731737336392_n
Предности

Поставуваме јасни цели за учење за секој предмет, давајќи совршена структура на академски достигнувања, на која учениците можат да одберат дополнителни предмети доколку сакаат.Ние се фокусираме на развојот на академските вештини во секоја година и обезбедуваме совршен пристап кон високото образование.

Пристап кон повисокото образование

Во гимназиското образование, можеме да им помогнеме на учениците да одат многу подалеку отколку што некогаш стигнале претходно, подготвувајќи ги целосно и правилно за било кое образование понатаму и поддржувајќи ги преку процесот на развивање за постигнување на нивните амбиции.Ние им обезбедуваме на учениците одлична подготовка за постигнување на многу високи стандарди на повисоко образование насекаде во светот.

Соодветни и релевантни на меѓународно ниво, програмите ``Гимназиско образование 1`` и ``Гимназиско образование 2- напредна програма`` се дизајнирани да бидат културно чувствителни, вклучувајќи врвен квалитет на наставата и оценувачки ресурси кои се соодветни за настава и учење во локалните и меѓународните училишта.

Предмети

Англиски јазик како прв странски јазик

Целите на програмата се да им овозможат на учениците:

  • да се развијат можности со цел ученикот да комуницира чисто, точно и ефективно додека зборува и пишува
  • да користи широк спектар на вокабулар и правилна граматика, правопис и интерпукција
  • развој на личен стил и свест за публиката на која се однесува.
    Учениците, исто така, се охрабруваат да читаат многу, како за сопствено уживање, така и за понатамошна свест за начините на кои англискиот јазик може да се користи. Програмата исто така, развива поопшти анализи и комуникациски вештини како што е заклучокот и способноста да се докажат факти и ефективно да ги презентираат мислењата.

Англиски јазик како втор странски јазик

Програмата е наменета за студенти кои веќе имаат познавање на јазикот и кои сакаат да го консолидираат своето разбирање за да напредуваат во својата академска или професионална кариера. Квалификацијата ја одразува широката употреба на англискиот јазик во образованието и секојдневниот живот, како и во забавата.

Целта е да се постигне ниво на практична комуникација идеална за секојдневна употреба, која исто така може да биде основа за понатамошна, подетална јазична студија.

Програмата по македонски јазик целосно одговара на националната рамка за македонски јазик.

Оваа програма е наменета за ученици кои го изучуваат германскиот како странски јазик. Целта е да се развие способност ефективно да се користи јазикот за целите на практичната комуникација. Програмата се базира на поврзани јазични вештини за слушање, читање, зборување и пишување, и тие се изградени како напредок на учениците преку нивните студии.

Наставната програма, исто така, има за цел да понуди увид во културата и цивилизацијата на земјите каде што зборува германскиот јазик, со што се поттикнуваат позитивните ставови кон изучувањето јазик и кон говорители на странски јазици.

Како основен предмет за сите ученици, математиката го поттикнува развојот на математичкото знаење како клучна животна вештина и како силна основа за понапредно изучување. Наставната програма има за цел да ја гради довербата на учениците, помагајќи им да развијат компетентност и флуентност со математички концепти, методи и вештини, како и чувство за броеви, модели и односи. Наставната програма, исто така, дава силен акцент на решавање на задачите и презентирање и толкување на резултатите. Учениците стекнуваат разбирање за тоа како да комуницираат и да размислуваат да користат математички концепти.

Наставната програма има за цел да го сумира контекстот во кој треба да се разгледа содржината на програмата и да се опишат целите на курсот заснован на оваа наставна програма.

Целите се да им се овозможи на учениците:

  • развој на математички знаења, пишани и практични вештини
  • да ја применуваат математиката во секојдневните ситуации и да развијат разбирање за математиката
  • да решаваат задачи, јасно ги презентираат решенијата, да ги проверуваат и интерпретираат резултатите
  • да развијат разбирање на математичките принципи
  • да препознаат кога и како некоја ситуација може да биде претставена математички, да ги идентификува и интерпретира релевантните фактори и, доколку е потребно, да одбере соодветен математички метод за решавање на проблемот
  • да користи математика како средство за комуникација со акцент на употребата на јасен израз
  • да развијат способност да ја применуваат математиката во други предмети, особено науката и технологијата
  • развивање на способностите да размислуваат логично, да се класифицираат, да се генерализираат и да се докаже
    цениме модели и односи во математиката
  • произведуваат и ценат имагинативна и креативна работа која произлегува од математичките идеи
  • развој на математички способности со разгледување на проблемите и спроведување на индивидуални и кооперативни истражувања и експерименти, вклучувајќи ги и продолжените дела од практичен и истражен вид
  • да ја ценат меѓузависноста на различните гранки на математиката
  • да се здобијат со знаење соодветно на нивното понатамошно изучување на математиката и на другите дисциплини.
    Сите ученици ќе ги изучуваат следните теми:

1. Броеви
2. Алгебра
3. Геометрија
4. Координативна геометрија
5. Тригонометрија
6. Матрици и трансформации
7. Веројатност
8. Статистика

Учениците развиваат разбирање за главните принципи на решавање на проблемите користејќи компјутери. Тие можат да го применат своето разбирање за да развијат компјутерски базирани решенија за проблемите со користење на алгоритми и програмски јазик на високо ниво. Учениците исто така, развиваат голем број технички вештини, како и способност за ефикасно тестирање и евалуација на компјутерските решенија. Изучувањето на компјутерски науки ќе им помогне на учениците да ги разберат тековните и новите компјутерски технологии, придобивките од нивната употреба и да ги препознаат нивните потенцијални ризици.

Компјутерските науки им помагаат на учениците да развијат интерес за компјутери. Тоа е идеална основа за понатамошни студии на меѓународно ниво, а научените вештини можат да се користат и во други области на студии и во секојдневниот живот.

Комбинирана наука им дава можност на учениците да учат биологија, хемија и физика, секоја од нив опфатени во одделни наставни делови. Учениците се стекнуваат со разбирање на основните принципи на секој предмет преку мешавина на теоретски и практични студии, истовремено развивање на разбирање на научните вештини неопходни за понатамошни студии.

Тие учат како науката се изучува и се практикува, и да станат свесни дека резултатите од научните истражувања можат да имаат добри и лоши ефекти врз поединците, заедниците и животната средина. Наставната програма им помага на учениците да го разберат технолошкиот свет во кој живеат и да земат информиран интерес за науката и за научните случувања.

Оваа програма им дава можност на учениците да ги изучуваат биологијата, хемијата и физиката во рамките на научната програма и е прифатена од универзитетите и работодавците како доказ за суштинските знаења и способности. Како и предметниот фокус, комбинираната наставна програма им овозможува на учениците да:

  • подобро да го разберат технолошкиот свет, со информиран интерес за научни прашања
  • да ја препознаат корисноста (и ограничувањата) на научниот метод и како да го применат ова во други дисциплини и во секојдневниот живот
  • да развијат релевантни ставови, како што се загриженост за точност и прецизност, објективност, интегритет, истрага, иницијатива и инвентивност
  • развијат интерес и грижа за животната средина
  • подобро да ги разберат состојбите и ограничувањата на научната студија од страна на општеството, економијата, технологијата, етиката, заедницата и животната средина
  • развивање на разбирање на научни вештини од суштинско значење и за понатамошни студии и секојдневниот живот.

 

Биологија

Б1. Карактеристики на живите организми
Б2. Клетки
Б3. Ензими
Б4. Исхрана
Б5. Транспорт
Б6. Респирација
Б7. Координација и одговор
B8. Репродукција
Б9. Енергетска енергија во екосистемите
B10. Човековите права во екосистемот

Хемија

C1. Природа на материјата
C2. Експериментални техники
C3. Атоми, елементи и соединенија
C4. Стохоиометрија
C5. Електрична енергија и хемија
C6. Енергетски промени во хемиските реакции
C7. Хемиски реакции
C8. Киселини, бази и соли
C9. Периоден систем
C10. Метали
C11. Воздух и вода
C12. Органска хемија

Физика

P1. Движење
P2. Материја и сили
P3. Енергија, работа и моќ
P4. Едноставен кинетички молекуларен модел на материјата
P5. Материја и топлински својства
P6. Пренос на топлинска енергија
P7. Бранови
P8. Светлина
P9. Електромагнетски спектар
P10. Звук
P11. Електрична енергија

Со акцент на човековата биологија, наставната програма по биологија им помага на учениците да го разберат технолошкиот свет во кој живеат и да развијат интерес за науката и за научните достигнувања. Учениците ги разбираат основните принципи на биологијата преку мешавина на теоретски и практични вежби. Тие исто така развиваат разбирање на научните вештини неопходни за понатамошно изучување на меѓународно ниво, кои се корисни во секојдневниот живот.

Како што напредуваат, учениците разбираат како науката се изучува и се практикува и стануваат свесни дека резултатите од научните истражувања може да имаат добри и лоши ефекти врз поединците, заедниците и животната средина.

Програмата по биологија е прифатена од универзитетите и работодавците како доказ за суштествени знаења и способности. Како предмет на фокус, програмата по биологија им овозможува на учениците:

  • подобро да го разберат технолошкиот свет и да развијат интерес научни прашања
  • да ја препознаат корисноста (и ограничувањата) на научниот метод и како да го применат ова во други дисциплини и во секојдневниот живот
  • да развијат релевантни ставови како што се објективност, интегритет, иницијатива и инвентивност
  • да развјат интерес и грижа за животната средина
  • подобро да се разбере влијанието и ограничувањата на научните студии од општеството, економијата, технологијата, етиката, заедницата и животната средина
  • развивање на разбирање на научни вештини од суштинско значење и за понатамошни студии и секојдневниот живот.

Наставната програма на Хемија им овозможува на учениците да го разберат технолошкиот свет во кој живеат и да земат информиран интерес за науката и за научните случувања. Учениците добиваат разбирање на основните принципи на хемијата преку мешавина на теоретски и практични студии. Тие исто така развиваат разбирање на научните вештини неопходни за понатамошни студии на меѓународно ниво, вештини кои се корисни во секојдневниот живот.

Како што напредуваат, учениците разбираат како науката се изучува и се практикува, и да станат свесни дека резултатите од научните истражувања може да имаат добри и лоши ефекти врз поединците, заедниците и животната средина.

Учениците ги изучуваат следните теми.

1. Општа физика
1.1 Должина и време
1.2 Движење
1.3 Маса и тежина
1.4 Густина
1.5 Сила
1.6 Момент
1.7 Енергија, работа и моќ
1.8 Притисок
2. Термичка физика
2.1 Едноставен кинетички молекуларен модел на материјата
2.2 Топлински својства и температура
2.3 Термопроцеси
3. Својства на бранови, вклучувајќи светлина и звук
3.1 Општ бран својства

3.2 Светлина
3.3. Електромагнетикум

3.4 Звук
4. Електрична енергија и магнетизам
4.1 Едноставни феномени на магнетизам
4.2 Електрични количини
4.3 Електрични кругови
4.4 Дигитална електроника (само за проширени кандидати)
4.5 Опасности од електрична енергија
4.6 Електромагнетични ефекти
5. Атомска физика
5.1 Нуклеарниот атом
5.2 Радиоактивност

Преку Наставната програма за географија во гимназиско образование, учениците ќе развијат “чувство за околината”, гледајќи го светот околу нив на локално, регионално и глобално ниво. Учениците истражуваат низа природни и вештачки средини и проучуваат некои од процесите кои влијаеле врз нивниот развој. Тие, исто така ги разгледуваат начините на кои луѓето ќе комуницираат со нивната околина, како и можностите и предизвиците што може да ги претстави животната средина, со што ќе се добие подобар увид во различните заедници и култури кои постојат низ целиот свет.

Основната цел е да се развие:

  • свест за карактеристиките на регионално и глобално ниво, дистрибуцијата и процесите кои влијаат врз спротивставените физички и човечки средини
    разбирање на начините на кои луѓето комуницираат едни со други и со нивната околина
  • свест за можностите и ограничувањата презентирани од различни средини
  • разбирање и грижа за животната средина
  • почитување на земјата, вклучувајќи ги и луѓето, местата, пејзажите, природните процеси и феномени.

Силабусот е поделен на три теми кои се создадени и да развијат разбирање за природната и човечка средина:

  • Население
  • Природна средина
  • Економски развој

Наставната програма за средношколска историја ги разгледува некои од главните меѓународни прашања од деветнаесеттиот и дваесеттиот век, како и детално покривање на историјата на одредени региони.

Учениците развиваат разбирање за природата на причината и ефектот, континуитетот и промените, сличноста и разликите и откриваат како да ги користат и разберат историските докази како дел од нивното учење. Историја ќе го стимулира ученикот кој веќе е заинтересиран за минатото, обезбедувајќи основа за понатамошно проучување и поттикнување на доживотниот интерес за оваа тема.

Историјата нуди можност за проучување на светската историја од деветнаесеттиот век до почетокот на дваесет и првиот век. Ги охрабрува учениците да поставуваат прашања и да развиваат и распоредуваат историски вештини, знаење и разбирање за да обезбедат историски објаснувања. Учениците ќе ја истражуваат историјата од различни перспективи, вклучувајќи социјални, економски, културни и политички, и им се дава можност да:

  • развијат интерес и ентузијазам за учење и разбирање на минатото
  • истражуваат историски концепти како што се причината и последиците, промените и континуитетот, и сличноста и разликата
    цениме историски докази и како да ги користиме
  • стекнат поголемо разбирање за меѓународните прашања и меѓусебните односи

Глобални перспективи е  стимулирачки предмет кој се протега низ традиционалните граници на границите и развива преносливи вештини. Тоа е и крос-наставен процес низ кој учениците уживаат во учењето вклучувајќи тимска работа, презентации, проекти и работа со други ученици. Акцентот е на развивање на способноста да се размислува критички за голем број на глобални прашања каде што секогаш има повеќе од една гледна точка.

Глобалните перспективи обезбедуваат можности за истражување и преиспитување на клучните глобални прашања од лична, локална / национална и глобална перспектива.

Младите луѓе на глобално ниво се соочуваат со предизвици без преседан во меѓусебно поврзан и информативен тежок свет, не само во тоа како тие ќе добијат чувство за нивно сопствено активно место во светот и да се справат со промените што ќе влијаат на нивните животни шанси и животни избори.

Учениците ќе имаат можност да стекнат и да применуваат голем број на вештини, вклучувајќи:

  • собирање, синтеза и комуникација со информации
  • соработка со другите за да се постигне заеднички исход
  • анализирање и оценување на планирањето, процесите и резултатите
  • развивање и оправдување на начинот на размислување

 

Ученицте ќе истражуваат стимулативни теми кои имаат глобална важност. Тие критички ќе ги оценуваат информациите и ќе истражуваат линии на размислување. Тие ќе научат да соработуваат со другите од друга култура, заедница или држава, насочување на голем дел од сопственото учење и развивање на независност на мислата. Програмата нагласува развој и примена на вештини, наместо стекнување на знаења. Студентите ќе развијат преносливи вештини кои ќе бидат корисни за понатамошните студии и за младите луѓе како активни граѓани на иднината.
Глобалните перспективи ја поттикнуваат свеста за глобалните проблеми и нудат можности за истражување на можни решенија преку соработка и соработка. Целта на програмата не сите да размислуваат идентично; туку станува збор за отворање на умот кон големата сложеност на светот и на човечката мисла, и отворање на срцата кон разновидноста на човечкото искуство и чувство.

Спортските часови се случуваат во модерен спортски центар.

Учениците имаат можност да избираат помеѓу различни активности како што се:

Кошарка
Одбојка
Фудбал
Пинг Понг
Боречки вештини
Лизгање на мраз
Пливање